Godmorgon sötnosar!

Mamma väckte mig 10 idag så jag skulle komma upp i tid, annars hade jag ju legat och sovit till tidigast 3.
Gick upp och åt lite havregrynsgröt, tänkte liksom det är en bra start på morgon + en promenad med Leo. Hihi nu har jag varit duktig, uppe i tid, bra mat och en promenad.
Nu ska jag göra mig iordning och sen åka till Ebba! Gudarna vad jag saknar den tjejen. Ska bli jätte kul att träffa henne och hennes familj.
Sen vid 5, 6 någon gång kommer mamma och hämtar mig så åker vi och hämtar Linnea och åker upp till Lurerundan, där vi bodde förut. För varje trettondags afton sitter vi alltid och grillar där. Så det ska bli mysigt!
Kommer ihåg förra året, när jag fick så ont i mina tarmar så jag bara skrek och dom var nära att köra in mig till akuten, usch det var hemskt. Hoppas vi på bättre mage iår! Haha.

Sen sover Mårten hos mig, ska bli as mys.
Och vi har planer för imon också. Men det får ni inte höra nu, tihih :D

Räkna med att det blir en sen uppdatering ikväll, om jag inte nu slänger in något innan jag drar, men annars vet ni vad som gäller :)

Ha en bra dag.
love


En gammal bild Ebba har tagit på mig, vi körde lite typ 80 tals tema, därav dom fula kläderna, hahaha. Ser ni vad mörkt hår jag hade? :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0