Here we go again!

Hej på er!
Förlåt att jag inte blogga mer igår, det va rätt mycket bara.

Idag var jag hemma från skolan pga olika anledningar.
Emma och Mathilda kom hem till mig så vi satt och pratade lite och jag fick några knäövningar av Mathilda för mina knän, har fått slatter. Underbart ju, not. Ur gulliga tjejer båda två!
Vid 1 var jag hos doktorn och snacka och lite så. Sen gick jag och mamma på stan och fikade på Sallys. Åt en jätte god kladdkaka med marsmellows och daim, och självklart en coca cola till det. Sen gick vi i på en sminkaffär som hade utförsäjlning för att dom ska stänga, så då köpte jag lite smått. Ett plump läppglans, foundation och något medel som gör att ögonfransarna blir längre, tätare och fylligare. Rätt gött ju! :D
När jag kom hem satte jag mig med matteboken och jobbade typ fyra sidor. På Måndag ska vi göra diagnosen så det är ju bra om jag har jobbat dit då, men jag är snart klar så det är skönt :)

Nu ska jag sysselsätta mig med något en stund så ska jag försöka träna sen.
Ha det toppen så hör vi!
love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0