Jag är glad ! :D

Hej på er!
Idag har jag varit med Linnea. Världens bästa tjej det där!
Vi började med att gymma, det gick bra. Lite träningsvärk i magen nu.
När vi kom hem åt vi, jag åt som en häst. Haha som mamma sa, "du äter aldrig något, men sen kommer det en dag varje månad som du äter jätte mycket, sen står du dig till nästa gång". Haha det är typ så. Självklart äter jag något varje dag men ni fattar den stora helheten ;)
Sen gick vi till hemmakväll och hyrde en film och köpte dricka.
The haunting in connecticut hette filmen vi såg. Den var en verklighets baserad skräckfilm, den var grymt bra! Se den, seriöst, gör de! Efter vi hade myst till film så gick vi ut på promenad. Riktigt härligt att bara gå och prata med någon som är så lik mig. Linnea förstår mig verkligen. Vi hör ihop på något sätt.

Imon ska jag till Ebba på dagen, ska bli skit kul att träffa henne igen!
Sen på kvällen ska Linnea bus sova hos mig! Jävlar vad röjigt!

Nu ska jag hoppa in i duschen för andra gången idag.
Take care.
love

Ni ville ha bild på outfit och så va? Ni får en lite halvtaskig outfit bild och hur jag såg ut i facet idag. Hahah.




Vet att bilden är rätt dålig. Tröjan är egentligen randig, små tunna ränder och pärlorna på halsbandet är aprikos färgade.

Slitna jeans; Moonsoon
Trekvarts tröja med axeldetaljer; H&M
Halsband; JC

Blev en väldigt enkel idag, men det fick duga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0