JAJAMENSAN!

Haha det där med idioten som kommenterar andras bloggar osvosv, tack, du har ökat min statiskt totalt!

Hej på er!:)
Idag har jag varit i skolan. Har varit en rolig dag. Haha jag och Linnea hade värsta rycket där ett tag och slog varann hela tiden, sen slänger hon ner mig i golvet och då reser jag mig upp och trycker in henne i väggen och sen fortsätter vi slåss. Vi skrattar som två as samtidigt, allt var alltså på skoj ;)
Sen kan jag bara säga att jag hatar fega människor som säger något, börjar lipa och springer därifrån. Ojoj modigt...

Efter skolan gick jag, Saga och Nadja bort till Sportlife och tränade. Tyckte mycket bättre om att träna där! Roligare, bättre maskiner och helt klart fräshare. Vi träffade Tim Erik och Markus där. Så vi snackade lite med Tim och Erik och dom hjälpte oss typ med lite saker. Sen satte vi oss i massage stolarna och jag tycker det kittlas som fan så jag börjar skrika as mycket, inte okej, det fick vi ju bevisat.
HAHAHHAHA måste bara säga det! Nadja gick rakt in i en vägg, hahahha så jävla roligt.

Efter träningen gick Nadja hem till mig och jag och Saga gick bort till Maxi fort och skulle kolla upp priset på en sak, sen gick vi också hem. Käkade lite och sen tog Nadja och Saga bussen till Alströmmer för att värma upp för match. Vi är typ två lag så jag spelade inte idag :(
Så jag mötte upp Måns och Therese. Haha och hon hade gjort han till värsta fjortisen. Håret stod rätt upp och massa toffsar på benen, tror han hade foundation med. Haha gulligt!
Vi gick bort till Alströmmer för att kolla på matchen så kom Linnea och Kasper dit, sötnosar asså!
Tjejerna förlorade matchen med ett mål, men det var riktigt lika hela matchen och en bra insatts!

När matchen var slut gick jag, Måns, Linnea, Kasper och Saga bort till Ica så jag kunde köpa coca cola (a)
Påvägen hem var vi helt dumma i huvudet. Måns den jäveln ledde in mig i en stolpe när jag blundande. Helt plöstligt ligger jag, Saga och Linnea på marken och skriker. Sen ska jag och Linnea utmana oss själva så vi springer ner för en backe och hoppar över värsta isgrejen. Haha as kul, fast hon va mycket modigare än mig, Frida goes fegis. Sen gick vi hem allihopa till mig en stund och Måns fick en plattång av mig, så snäll är jag :D
Vid 10 var vi på terminalen så åkte väl alla hem till sig.

Har haft en jätte bra dag idag. Rolig och massa härligt folk!

Sen så måste jag ju självklart gratta en helt fantastisk underbar vän till mig på födelsedagen. Ingen mindre än Ebba Maria Lann! WIHO grattis på din sexton årsdag! Jag älskar dig hur mycket som helst och du betyder livet för mig, tro mig, orden är sanna och jag menar det verkligen. Jag skulle dö för dig! Jag kommer aldrig lämna dig föräns du ber mig, nää inte ens då kommer jag göra det! Älskar verkligen dig vännen!

Nu ska jag sova så jag orkar upp imon.
Godnatt! :)



En bild från idag, som ni ser hade jag vågigt hår idag! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0