Min helg

Hej på er allihopa!
Förlåt för att jag har uppdaterat riktigt kasst i helgen men jag har varit sysselsatt med annat hela tiden så har knappt suttit vid datorn.
Fredagen minns jag inte så mycket ifrån, haha men brudarna slagga iallafall hos mig. Och på lördagen spelade jag match mot Hisingen. Förlust men dom spelade så jävla fult spel. Dom spelade mer basket än handboll, heeela tiden slog dom på bollen när man hade den i handen och dom spelade väldigt utgruperat försvar. Dom hade två stycken som var ute och jagade på nästan mitten av plan hela tiden så det blev inget riktigt spel i det. Och jag blev så förbannad så jag tog brottargreppet och slängde ner en jätte stor tjej rätt ner i golvet och blev utvisad. Ingen bra idé kanske, blev skit mycket bråk.
Efter matchen åkte iallafall jag, Nadja och Linnea hem till Saga och åt middag och fixade oss lite osv. Sen vid 9 fick vi as tajt med tid så vi fick springa ner till tåget och åka till Alingsås. Då träffade vi Linus och hand kompis, dom ville att vi skulle med på fest men det var ute på bonneland så det var lite trash så vi stannade på hemmaplan, haha. Var ute vid hotellet och då kommer två killar som skulle in och festa (den ena va riktigt snygg xd) och skulle fixa in oss där, ahah as sköna killar. Men det gick inget vidare med det där. Så vi fortsatte våran kväll på egen hand med massa olika saker, skulle till nån Robin osv men hans föräldrar var ju hemma så vi sket i det. Hahha.
Sen på natten låg jag och Nadja och kollade på massa filmer och käka ostbågar.

Idag skulle jag träffat Joakim men blev inget av det, så jag och Nadja var på Allum och tog en fika och kikade lite bara. Sen har jag inte gjort så mycket.

Detta var vääääldigt kortfattat!
Nu ska jag plugga lite, omprov i SO imon, åh taggad.
Ha en bra kväll, caio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0