Never say never.

Hej allihopa!
Ingen skola idag, idag bråkar magen. För er nya läsare som har missat detta har jag en sjukdom i min mage, därför jag ofta har ont i den, haha nu vet ni.
Imorse kom mina goingar Saga och Linnea hit och gjorde sig iordning här innan dom gick till skolan. Love them.
Sen pluggade jag SO och Matte. Hände även saker som jag inte tänker ta upp här i bloggen, men jag är bättre nu. Så jag ska nog gå bort till solariumet och ta en 20 minutare så jag får lite ny energi. Mår bra av att sola.
Sen ska jag plugga lite mer och städa mitt rum.

Kom på att jag lovade Nadja för typ en vecka sen att länka hennes blogg, läs den här ;)
www.nadjiie.blogg.se :)


Smällte lite när jag såg min söta vän på denna bilden, hur charmig som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0