Nu äntligen ska jag blogga för er!

Vi börjar med dagen som var igår va?
Nadja kom till mig. Vad gjorde vi då? Haha ah asså mitt minne är ju rätt kasst om man säger så. Vi gick iallafall bort till Meddo och solade. Sen gick vi till Maxi och köpte nagellack, lime dricka, tamponger och nadja köpte något mer. Hahaha ah nu vet ni vad vi köpte! :D På tillbaka vägen såg vi Måns. Så vi gick och pratade med han, som skulle till Kasper. Vi bestämde att vi skulle hyra film med dom och titta på hemma hos mig. Så vi gick till hemmakväll så kom Lia och Linnea också så dom var med oss. Vi hyrde allt för min syster. Så jävla bra är den! Linnea åkte hem lite tidigare än dom andra, men sen gick vi bort till donken för Kasper skulle ha käk. Så vi drog dit en snabbis. Sen följde jag och Nadja dom en bit påväg hem. Och fyfan vad det regnade och höll på. När vi hade sagt hejdå till dom och var påväg tillbaka så skadar jag ryggen :( Jag halkar och trillar så jag klappar i ryggen och bakhuvudet. Självklart ramlade jag i en fet vattenpöl också så jag skulle bli pisseblöt! Hahaha that´s me. När vi kom hem till mig igen ringde jag Christoffer och pratade lite med honom. När klockan var typ 1 halv 2 eller något gick vi ut till torget och mötte Dennis, Tobbe och deras kompis. Hahha gött packad va en av killarna. Så kom det en tant som var drygt 60 år som också va redigt full, och ställde sig och drack och rökte där vi var, hahaha fyfan va go hon va! Efter en stund gick jag och Nadja hem igen och tittade på Heartbreak Hotel, sen la vi oss och sov.

Idag vaknade vi vid 14.00.
Nadja åkte hem en stund nu och skulle äta osv sen ska hon komma hit så drar vi till Meddo och solar. Jag har nog blivit beroende av solarium!

Nu ska jag iallafall fixa mig lite.
Ha det bra så hörs vi snart igen!
take care, love.


frida ♥ nadja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0