Nu ska jag uppdatera riktigt! :D

Hejhej! :)
Igår var jag och Nadja som jag skrev, på Meddo och solade. Sen tog vi en buss till Robin och där va Gustav också. Så var vi med dom. Sen gick vi till Nolhaga och tittade när Juniorerna spelade handbollsmatch. Efter det gick jag och Nadja hem till mig och duscha och tittade på film. Vid 00.00 kom Robin och Gustav hit så sov dom här. Hade roligt :)

Idag vaknade vi vid typ 14.00 eller något.
Har inte gjort så mycket. Killarna drog för någon timma sen så jag och Nadja gick till hemmakväll och köpte godis.
Nu ska vi se klart en film vi började se igår som vi inte såg klart.

Vi hörs när vi hörs.
Ha det bäst :)
love


Haha sääääx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0