Nyår 2010-2011!

Kvällen började med att jag och Nadja tog tåget ner till Göteborg. När vi gick igenom centralen kom det fram värsta äckel blattarna och smekte på mig, uuuweh... Sen sprang vi på Jonathan och hans kompisar, pratade lite snabbt med dom sen ringde Nadja den andra Jonatan vi skulle på fest med för vi visste inte vart vi skulle ta vägen. Haha vi fattade inte hans förklaring om spårvagnarna så vi skulle gå till en sån där grej som ligger på torget som man kan få hjälp. Och han sa bara, ta 6an från bron. Vi ba, ah vilken jävla bro. Vi fattade ju inte att det var bron över till Hisingen så vi gick mot dom små broarna i Brunsparken. Men det gick att ta spårvagnen därifrån med. När vi väntade på spårvagnen fick vi några ragg asså, haha sköna killar. Tog typ spårvagnen med dom, sen langa jag och en av dom värsta kåt blicken, hahhaa sen flippa jag och Nadja ur och började as garva! Vi hoppade av i Gropegård där Jonatan och Oskar mötte oss. Så gick vi hem till Oskar som hade festen och träffade massa trevligt folk. Vi lyssnade på musik, snacka, dansa och hade det jätte trevligt. Haha sen vet jag fan inte vad som hände men jag och Nadja balla ur totalt uppe på Oskars rum med han och Jonatan. Sen står alla andra utanför rummet och as garvar åt oss. Hahahahha fyfan vad jag skäms nu i efterhand. Tänker inte berätta vad som hände... Hahah gud.
Aja sen vid 12 slaget gick vi ut och smällde raketer och tittade på massa fyrverkerier och skålade med rosa bubbel champange! Min nyårs puss gick till, Najda, Jonatan och en annan Oscar, tror han hette så iallafall. haha sen fick Florian en också :D
Nadja sköt nästan en smällare i Jonas ben, hahahah fyfan vad jag garva!
Sen gick vi in och hade jätte roligt. Satt och snackade med två jätte trevliga tjejer också.
Men måste säga att allt folk som var på festen var jätte trevliga och härliga!
Vid 2 tiden åkte jag och Nadja därifrån så åkte vi dit min familj var. Vi fick en jätte god efterrätt dom hade ätit tidigare på kvällen, typ en daim cheesecake. Kan säga såhär, min pappa hade nog fått lite mycket i sig, HAHAHHAHAH fyfan va jag och Nadja skratta, tårarna rann nästan asså. Han börja dansa brakedance eller hur det stavas för det gjorde han när han var ung, och samtidigt så spottar han pingisbollar på Nadja. HAHAHHA asså vafan?
Vid 3 tiden åkte vi hem. Somnade väl vid 4 och vaknade halv tre idag och jag ska inte göra någonting alls idag. Ligger fortfarande i sängen.
Tack alla som gjorde mitt nyår till det bästa! Helt klart en ur bra start på det nya året! Och tack speciellt till Oskar för att vi fick komma!

Nu får ni lite bilder :)


Lite mörk kanske, haha ah flippad bild på mig ändå.




Sorry att jag ser helt wierd ut.
Vet en kille som var nöjd iallafall, hahahaha.


Fräsh brud!


haha Nadja biffar sig lite.


Hahaha jaja jag vet att jag är snygg.


Ohhh.


 Rosa bubbel! :D







Blev inga bra bilder på fyrverkerierna :(
Men jag hade ett otroligt nyår, tack som fan allihopa!


Kommentarer
Postat av: Nadjaa

hahahah frida, bästa nyår ever!

din pappa vad kan man säga han är så goo!

<3

2011-01-02 @ 01:11:23
URL: http://nadjiie.blogg.se/
Postat av: Amanda

Fan va fin du är!

2011-01-02 @ 14:47:19
URL: http://bloggmanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0