Seg update i knoooow.

Hej på er!
Internet har haft lika mycket damp idag som jag brukar ha på min mattelärare. Ja då förstår ni att det bråkar med mig!
Var iallafall hemma från skolan idag med. Mahha busigt, nä men det var min elaka mage som krångla.
Vad har jag gjort idag?
Jag har varit och solat solarium.
Pantat alla jävla flaskor jag hade i min garderob. 85 spänn blev det (Y)
Jag tvinga mamma att köpa en bok och en 2 liters cola till mig. Fjärde twilight boken blev det.
Ska lägga mig och läsa snart :D

Imon är det skola som gäller.
Sen ska jag och Nadja sola på Meddo, ja de var väl ganska givet ;)
Sedan är det vm (tror jag) i Skandinavium som vi ska på. Först är det invingingen sen spelar Svergie mot Chile. Det blir nice.

Nu ska jag snart lägga mig och läsa och leva mig in i en annan värld.

Puss hej! :D


Kommentarer
Postat av: Hannes

fin blogg du har, intressant att läsa <3

2011-01-12 @ 22:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0