Sjukis...

Hej allihopa!
Tack för förslagen jag fick på inlägget under! Kom gärna med fler om ni har något att säga :)
Funderar på att börja videoblogga som ni sa. Men en grej som jag garanterat ska göra är att visa vad jag använder för smink och hur jag använder det. Kanske gör det redan sen, vi får se. Hoppas det är uppskattat iallafall.

Idag skulle jag egentligen varit med Linnea men hon kunde inte idag, lite tur kanske för jag känner mig inte på topp. Är skit hängig och ont i magen osv. Men vi kanske ska träffas imon om jag inte ska vara med Mathilda.

Ska nog gå upp och klä på mig och fräsha till mig och gå ner till Rasmussons och boka tid för min ansiktsbehandling. Om jag orkar, hahaha. Har inte varit ute sen nyår, så det kanske är dags. Men som sagt, har mått riktigt dåligt så.

Det är väl på tiden att jag rycker upp mig nu. Vi hörs senare.
Puss & Kram! :)


Hej inget smink. Såhär go är jag just nu, stryk go. Ljuset gör att jag ser skit blek ut fast jag egentligen har hyffsat mycket färg pga min brun utan sol. Fast jag har det inte i ansiktet, haha vill inte riskera att det blir fel där + att jag ändå brukar sminka mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0