Tredje gången jag skriver detta för dathelvetet cpar...

Hej på er!
Förut var jag och solade solarium medans min pappa gymmade. Fick faktiskt riktigt mycket färg! Men nu stinker jag solarium. Som pappa sa, det är en lukt man inte kan bestämma sig för om man tycker om eller inte. Hahaha jag fick btw värsta annorlunda ragget på gymmet när jag var och solade. Hahaha tänker inte ens berätta om det. Men sen kom jag in till pappa på gymmet och as garvar så jag gråter, hahaha och han skratta bara åt mig för han ser mig sån nästan varje dag, jag har ju mina stunder! Sen satte jag mig och drack cola, tittade på tv och pratade med min PT medans pappa tränade klart.

När vi kom hem blev det myskväll framför tvn med familjen.
Först familjen annorlunda, sen spårlöst och sen en film som hette inga tårar som mamma hade köpt. Den var bra men lite krånlig att förstå.

Nu ska jag snart lägga mig för imon ska jag vara med Linnea :D

Ha det bra.
Puss & Kram!


Är jag såhär brun eller? nä inte riktigt va, men de hade inte varit fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0