Vem är idioten...

... som kommenterar elaka saker på andras bloggar och länkar min blogg så det ser ut som det är jag som har skrivit det? Allvar, sluta med det direkt. Så jävla omoget. Det visar ju hur patetiska liv folk har. Får kommentarer och mail från olika bloggar som jag inte ens visste fanns. Människor asså. Fuck you right back!

Hej på er andra riktiga människor!
Har precis varit ute på en liten promenad med Saga. Hon och Nadja var här en snabbis förut och pratade lite. Underbara vänner. Imon ska jag, Nadja, och Linnea till Saga på morgonen och fixa oss tillsammans. Vilken bra start på dagen, börja allt med sina bästa vänner! mums :D

Orkar inte blogga nu.
Ha det bra! :)


Kommentarer
Postat av: anna kaukonen ♥

Får väl be om ursäkt om jag blev så arg på dig när det inte va du som hade skrivit :)

2011-01-25 @ 06:09:30
URL: http://annakaukonen.blogg.se/
Postat av: julia

den kommentera min blogg med ditt namn oxå, men då skrev den inget taskigt lixom men haha vilken idiot:s

2011-01-25 @ 20:24:52
URL: http://juliasundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0