Bra dag osv!

Hej på er!
Tänkte berätta för er om min dag. Började med att jag åkte ner till Allum med min kära vän Ebba. Hon köpte en fin blus och jag köpte ingenting! Första gången någonsin. Känner mig stolt. Sen lunchade vi på Paprika. Åt en panini, älskar det! Haha det var en stund vi var helt lost, antagligen när vi började bli hungriga. Vi gick och prövade hattar och skratta som bara den! Ebba va lite sugen där ett tag på att köpa hatten. Men hon ville inte ge mer än 30:- så hon blev utan! Stackarn. Haha ah sen tog vi tåget hem. Då gick jag och Casper till hemmakväll och köpte B&J och gick hem och satte oss och hade lite mys. Sedan kom Nadja och då gick vi ut på en promenad och pratade. Sen träffade vi några goa grabbar som vi stod och snackade med. Och då gjorde jag dagens fetaste tabbe, hahahhaha fyfan va jag garvade! Sen fick jag veta att min kusin Julia kommer till mig på söndag, fan va glad jag blev!
Så detta har varit en bra dag för mig!
Tack alla goa vänner som har gjort min dag grym, guld värda!
imon åker jag tilll Grebbestad och sen Smögen! kommer mobilblogga :)
gammal bild. där var jag 14 år xd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0