Ebbie bebbie!

Hej på er!
Har haft en mysig dag med min älskling Ebba. Har varit på stan och fikat/lunchat, tittat i affärer. Köpte en riktigt snygg earcuff! Visar imon eller något! Har pratat väldigt mycket, skrattat och haft riktigt mysigt! Gud vad jag älskar den tjejen alltså. Imon ska vi åka till allum tillsammans, blir super!
När Ebba åkte hem drog jag hem och åt snabbt sen cyklade jag bort till playan för handbollsträning. Killarna tränade samtidigt så vi spelade mot dom. Vi var inte så många tjejer men gud vad roligt vi hade, mycket skratt alltså! Efter träningen cyklade jag som en galning till gymmet för att möta pappa. Så körde vi riktigt hårt där. Armar, mage, bröst och axlar. Gött!
Nu ska jag duscha.
Puss! :)
haha gammal och söt bild på mig och Ebba :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart köper man earcuff´s?

Jätte tacksam för svar!

Kraam! :)<3

2011-07-09 @ 15:23:39
URL: http://Anonym

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0