Hejsan!

Nu är det Emma som gästbloggar (lite sent, jag vet..)! Igår var det min syster Mathilda som gjorde det ^^ Men ni vet säkert vem jag är, har ju gjort designen och gästbloggat här några gånger!
Frida är ju i Åhus och har det gött! Jag tror att cupen skulle börja på tisdag, det var det hon sa i alla fall! :D Det är en handbollscup på sand för er som inte vet. Har alltid velat spela den cupen! Kanske blir så i det nya laget jag börjar i.. :) Idag har jag gjort ingenting. Bara suttit framför datan och grejat med design. Den här gången till mig själv! :D Träffade tre klasskompisar alldeles nyss också. dom kom med båten och sa hej ^^ Hahah :)
Måste lägga mig tidigt ikväll också. Ska upp halv 7 imon eftersom jag ska åka till Värmland med familjen, grannarna och min kompis Emelie! :D Frida är ju borta länge, så jag kanske hinner gästblogga en gång till! :) Vet bara inte om det finns internet där uppe.. Annars så bloggar jag från Emelies iphone :) Men ha det gött så hörs vi!
// Emma, www.photoodreams.blogg.se



Haha, hittade ingen bild på mig och Frida. Så det fick bli en på oss var! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0