helpless

Förlåt mig för att jag inte bloggar så mycket. Men jag har helt enkelt inte så mycket tid. Har iallafall haft en jätte mysig kväll med älskling. Ätit massa gotti och tittat på två riktigt bra skräck filmer! Imonbitti blir det gymmet, sen packa allt för Åhus och städa rummet. Ska träffa Mathilda och troligen Emma också en stund. Dom har ju kommit hem från Spanien nu och jag måste träffa mina tjejer innan jag åker!
På tal om Åhus, funderar lite på hur jag ska göra med bloggen. Om jag ska ta mig tid och fixa några tidinställda inlägg eller om jag ska be någon gästblogga. Några inlägg från mobilen lär komma, men det blir ju bara korta och med dåliga bilder. Jag kommer antagligen ha med mig datorn för jag antar att dom har trådlöst internet på campingen, så ska kolla priser och sånt. Vi får se hur det blir! Ska göra så gott jag kan iallafall!

Nu ska jag ladda ner massa go musik åt Nadja och sen blir det sängen.
Natti!


såhär ser jag ut just nu, haha osminkad och sleten. naturlig. korvig tunga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0