Home sweet home...

Nu är jag hemma efter en dag med fotografering och shopping. Hoppas det blev några snygga bilder! Jag får se resultatet senare. Sen tog vi en liten tripp till vårat älskade Göteborg! Där blev det lite shopping. Lön idag ju! Det är ju sjukt gött! Hittade tyvärr inte så mycket som jag tyckte om :( Men det blev två toppar och en blus. Visar antagligen senare. Jag är nöjd med mina köp iallafall. På tåget hem var ju allt annat än normalt, fyfan va roligt vi hade!
Jag har haft två jätte roliga dagar tillsammans med Linnea! Tack för det honey! :D
Nu ska jag försöka få msn att fungera, ett lycka till? Kan behövas, fyfan va kasst det är.
Vi hörs säkert senare, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0