Ledsen...

... för att det bara blir så korta inlägg och mobilbloggar. Men när jag gör saker har jag inte tid till att sätta mig ner och blogga. Idag har jag iallafall varit i Lygnared med Nadja. Där sola och badade vi, sen spelade vi vollyboll med några killar. Drog hem och träffade Saga så stack vi till donken och åt. Sjukt längesen jag käkade där så det var rätt gott med fet mat faktiskt! Var inne i stan en snabbis och köpte en bikini överdel och en mjukisdress. Nu på kvällen har jag och Nadja tittat på film. Det är en av dom hemskaste filmerna jag har sett. Det skulle vara en skräck, och ja, det kan man väl säga att det var. Inte att den var läskig. Men den va så plågande att efter halva filmen mådde vi båda så illa så vi stängde av och gick ut och köpte cola och gick på promenad. Var så äcklad så jag trodde seriöst jag skulle spy. Fy vilken hemsk film, den satte sig asså. Usch. Och nej, vi tittade inte klart!
Nu är jag trött och vill sova!
Godnatt!



Kommentarer
Postat av: Anonym

har du bombshell här eller? på dina bilder i bikini är du helt platt, här har du ju tuttar!

2011-10-27 @ 13:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0