Lite om mig ;)

SKULLE DU HELST

1. pierca tungan eller läppen? - tungan
2. vara seriös eller oseriös? – beror på i vilken situation!

3. Dricka grön eller röd mjölk? – hatar mjölk

4. Brinna upp eller drunkna? – drunkna, det sägs väl att det är den fridfullaste döden? haha
5. Umgås med dina föräldrar eller vänner? vänner, men gillar att umgås med min familj också.

OM MIG
1. vad heter du? –  Frida
2. syskon? Lillebror, Casper
3. Vart bor du? – Alingsås 
4. Hur många barn vill du ha? – 2 eller 3 :) 
5. Vill du gifta dig? – absolut!

6. Favorit tid på dagen? – vet faktiskt inte :o
7. Humör just nu? – stressad, spänd och glad.
8. Sugen på just nu? – en kille

GREJER
1. Har du blivit jagad av polisen någon gång? nooo
2. Har du en hund? – yepp
3. sover du helst ensam eller med någon? – med någon
4. Tror du på spöken? – ja

5. Är du mörkrädd? – lite
6. Vad vill du ha just nu? – en pojkvän

KÄRLEK
1. Är du singel nu?- jaa :(
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? – långa, utan tvekan!
3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? – om det är med rätt person så ja!
4. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? HAHHA ja, flera gånger.
5. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? – yessss
6. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? – haha ah. shame on me.
7. Har du varit på en blind-date? – neej
8. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat de? – Jaa!

9. Saknar du någon av dina ex? – hmm, nja, jag vet inte, nä tror inte det. vissa stunder och egenskaper kanske. men försöker se de dåliga i mina ex för att inte sakna dom, haha.
10. Somnat gråtande pga kärleken? - ah, onödigt va?
11. Brukar du tänka på dina ex? – ja
12. Nån kärlekslåt som påminner dig om någon? - adore you och when i look at you

KOMPISAR
13. Har du nån bästa vän? – tänk för att jag har det! :D
14. Är du ofta med dina vänner? – I stort sätt varje dag :)

15. Vad brukar ni hitta på? – Olika :)
16. Kan du vara dig själv med dina kompisar? – ja, annars är det ju inga kompisar?
17. Vem vet mest om dig? – Nadja :)

OM DIG
1. Hur lång är du? – 167, kort tjej:(
2. Vart bor du? – fortfarande i alingsås
3. Är du nöjd med ditt rum? – ja :D
4. Villken är din riktiga hårfärg? – mellan blond

5. Har du någon sjukdom? – ja,
6. Vad har du för ögonfärg? – melerade. oftast gråblå, utomhus blir dom blåa och när jag gråter är dom gröna, haha!
7. Är du nöjd med dina vänner? – kan inte bli nöjdare!

8. Är dina föräldrar skilda? – Nej! :D

9. Gillar du skolan? – skolan har aldrig varit min grej ;)

10. Hur svarar du i telefonen? – hallå, hola, aloha, hej, tja, de första jag kommer på! :)

VAD ..
1. Åt du senast? – En banan
2. Drack du senast? – cola, HAHHAHA
3. Har du på fötterna? – inget
4. Lyssnar du på just nu – e.t.

5. Gillar du mest hos dig själv? – Mina ögon och mina naglar. Och min rumpa, haha.


Kommentarer
Postat av: Mathias Laurell

Du är extremt fin!! :), vill du lägga till mig på facebook? jag försökte lägga till dig men gick inte :(, laurell matee på facebook! :)

2011-07-16 @ 01:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0