Lite skolsnack!

Har jag berättat för er att jag kom in på gymnasiet? Blev jätte glad eftersom det har varit så sjukt krisigt för mig! Har kommit in på Drottning blanka i Borås och Plusgymnasiet i Göteborg. Kom in på båda eftersom det är olika regioner eller vad det kallas. Annars tror jag bara man kommer in på en skola? Ah har inte så stor koll men jag är iallafall glad att jag kom in! Sen har jag två olika linjer på Alströmmer jag kanske vill välja, för jag har betyg för det och det finns platser. För jag hatar jag att pendla. Så det är ju Alströmmer också ett alternativ. Där ska jag isåfall läsa Samhälle eller Barn och fritid. På Drottning blanka är det ju Spa och fitness som gäller och på plus är det barn och fritid. Åh har så svårt att bestämma mig. Får fundera lite till!
Om ni har några tips eller förslag så tar jag gärna emot det!:)
det var mycket lättare på denna tiden!



Den sista bilden är faktiskt skit ful, haha men jag blir glad av den!

Kommentarer
Postat av: Julia

Finfina bilder!



tycker du ska köra på barn&fritid! :)

2011-07-03 @ 22:42:08
URL: http://julligullan.blogg.se/
Postat av: Anonym

samhäll om du vill bli nåt

2011-07-04 @ 19:32:08
Postat av: maja

kan säga att om du går spa och fitness som är ganska inriktat så har du inte så mycket att välja på sedan efter skolan. Sen barn och fritid så är det samma sak, du kan nog bara bli dagislärare eller något sådant då. Så jag tycker helt klart att det bästa är samhäll som är ganska så brett och ger dig många möjligheter efter skolan. men det är helt klart mycket mer plugg på samhäll än på barn och fritid, och du som hade några ämnen som du precis fick g i, kanske blir för stor utmaning att klara samhäll, men det är bara att plugga! hoppas du väljer det du kommer trivas bäst med och som ger dig de grunder till de jobb du vill arbeta med i frmatidn! :)

2011-07-05 @ 21:19:48
Postat av: Hihihi

Inte Barn och fritid på Alströmer tack!

2011-07-11 @ 03:10:23
Postat av: Sandra

Hej,

Dina bilder i detta inlägg används av någon på facebook som utger sig för att vara din vän, men kallar sig något annat. Jag har försökt komma i kontakt med din vän, men lyckas inte. Du får gärna höra av dig så berättar jag vad det gäller. Med vänlig hälsning

2011-07-15 @ 13:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0