Mathilda gästbloggar! :D

Hej på er!
Tänkte gästblogga lite för Frida idag, som just nu är i åhus och göttar sig! jag är faktiskt riktigt avundsjuk på henne om jag ska vara helt ärlig... :( MenMen, i alla fall så har jag haft en riktigt go dag ute på sjön med mamma, pappa, min syster Emma och med en av mina äldre brorsor och hans familj. :)
Lite wakeboard och sånt blev det, fast jag åkte inte... Ångrar det lite men jag har aldrig åkt och jag är sämst på vattenskidor så det va nog bra att jag inte testade :D Hehe...

Vet inte riktigt vad jag ska blogga om för jag känner att jag har världens sämsta minne när jag ska skriva av mig,, hahah duktig tjej här asså! (a) nä. men jag kan berätta lite om hur mycket Frida betyder för mig :)

Frida är en riktigt go och glad tjej som alltid har funnits där för mig i alla lägen, en sån kompis som man alltid behöver... Hon är någon som jag verkligen vill ha med mig livet ut vad som än händer, så är det faktiskt!
Något av det som jag verkligen älskar med henne är att hon alltid får mig att skratta, kanske är det så att vi har samma humor eller så är båda två sjukt tråkiga så att det bara är vi som har skoj? xd
Men det jag vill komma fram till är att, Frida är en av dom personerna som betyder mest för mig och så vill jag ha det, o jag kommer alltid finnas där för dig och det vet du.

Älskar dig hjärtat! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0