ajajaj

Hej !
Ligger just nu i sängen och chillar sönder, är enormt trött efter denna dagen. Men den har varit rolig. Först rensade vi jordgubbar, sen tittade vi på sommarlov, efter det har vi lekt, spelat spel och gjort pärlplattor. Åt jordgubbar och glass till efterrätt också, mums!
När jag kom hem gick jag och mamma ut på stan för att köpa en present. Men vi båda är som vi är när det gäller shopping så vi kunde inte riktigt hålla fingrarna i styr idag heller. Så det blev tre nya inköp idag också. Jag visar er sen!
Jag och mamma ska ut och övningsköra snart tror jag sen blir det myskväll.
Har även fått jobb nästa vecka också, jätte bra!
Haha sen ska jag berätta för er vad jag har lyckats med idag. Kan säga att jag troligen har fått en spricka någonstans i kroppen. Gissa gärna och den som gissar rätt länkar jag resten av veckan ;)

Kommentarer
Postat av: mathilda

Hahaha jag vet sötnos :D <3

2011-06-23 @ 19:03:30
URL: http://thildajohansson.blogg.se/
Postat av: emma - design, foto

Revbenen!

Hur grym är jag?! ;D <3

2011-06-23 @ 20:35:14
URL: http://photoodreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0