Dålig uppdatering, igen...

Hej alla fina människor!
Tänkte berätta lite kort om vad jag har gjort idag.
Först var jag på en liten utflyckt med familjen och sen åkte vi och åt på Musses. Dit kom min morfar, Annelie, Fredrik och Linnea och åt med oss. Jag åt grillad lax och jag kan med handen på hjärtat säga att det var den godaste laxen jag någonsin ätit! Dom har jätte god mat där!
Åkte hem sen och satte oss ute på gården och solade lite osv. Vid 4 tiden kom Nadja hit och vi drog bort till playan och träffade Andreas och André. Spelade volleyboll och badade. Det var riktigt gött i vattnet. Inte kallt alls, jätte skönt! Efter en stund gick vi bort till Maxi och dom köpte godis så gick vi hem till mig och spelade fifa. Hahah nu har iallafall alla åkt och jag ska sova för imon ska jag till jobbet -.-
Också ska jag och Nadja visa en sak vi har gjort idag. Någon som kan gissa va de är vi har hittat på? Kan ge en ledtråd. Utsmyckat.
Godnatt!

såhär såg jag ut idag med ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0