Nu ska ni få läsa!

Kan börja med att säga att detta inlägget kommer att bli skit fult eftersom de inte funkar när jag gör styckeindelning, varför vet jag inte men det funkar inte iallafall :s
Fredag
Först så jobbade jag, sen gick jag hem och käka och mötte Mathilda. Gick runt på stan och tittade på potatisfestivalen och köpte varsin Ed Hardy keps och jag köpte en navelpiercing, vill ni se den? Sen mötte vi Nadja. Tittade på olika saker, var på tivolit och sen på kvällen tittade vi på något uppträdande och satt och sjöng.
Lördag
Träffade jag Saga och Elise. Vi var på potatisfestivalen då också. Köpte en väska, en Ed Hardy bikini och massa helium ballonger. Hahah ni såg ju inlägget på när vi sög i oss lite. Roligt hade vi. Sedan gick vi hem till mig och åt lagade mat. Poatisgratäng och kött, sjukt gott! Sen åkte Elise hem och jag och Saga gick ut på stan igen. Raggade upp några killar som följde med oss och köpte vattenpipa och sedan gick vi hem till Saga och satt ute och hade det mysigt, lyssnade på musik och snackade. Sedan kom Lia och fem andra boys och då blev det ännu roligare. Kvällen slutade väl runt 2 halv 3. Riktigt lyckad dag!
Söndag
Nadja kom in till mig så gjorde vi oss iordning tillsammans. Sen gick vi hem till Saga och träffade henne, Lia, Therese, Elise och Alexandra. Rökte vattenpipa, pratade, skrattade osv. Sen gick vi bort till Maxi och köpte massa gott och gick hem och åt. Fram mot kvällen kom solen fram så då var det riktigt skönt ute. Så dagen spenderades med goa tjejer på Sagas altan. Lyckad dag det med, men lite mer chill. Men det behövdes!
Sådär ja, nu känner jag mig lite mer ikapp med bloggningen. Jag jobbar inte idag för jag var jätte dålig inatt och imorse. Mådde inte alls bra. Men Nadja kommer hit om en stund iallafall så ska vi gå och sola, kan behövas!
Ska försöka få i mig något att äta nu. Puss!



Kommentarer
Postat av: MADDES

Låter som att du hade en fin helg. Hoppas du mår bättre nu också!

2011-06-20 @ 19:37:37
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: MADDES

Ja visst är han snygg. Skönt att du känner dig lite bättre!

2011-06-20 @ 23:41:01
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: JJ

töntit med vattenpipa

2011-06-21 @ 12:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0