Nyduschad!

Dagen som har varit är inte värd att berätta om. Hahaha så jävla sämst.
Så jag berättar lite om vad som händer imon istället! :D
På morgonen hade jag tänkt gå upp tidigt och gymma, haha men om jag känner mig själv rätt så kommer sängen locka mer när klockan ringer vid 7. Men som sagt, det återstår att se! Sen ska jag iallafall till Emma och Mathilda och busa med dom :D
Sen ska jag möta Linnea i Norsesund och ta tåget in till Alingsås så ska vi hitta på något! I mina öron låter det som en kanon dag!

Nu ska jag lägga mig så jag orkar upp imon.
Godnatt! :)

Kommentarer
Postat av: MADDES



tack så mycket :) hur var din helg?

2011-06-13 @ 11:46:13
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0