Seg!

Har ganska nyss duschat och druckit protein dryck efter ett gött gympass. Vi körde bodypump idag i en timma. Och fyfan vad det kändes. Har ont i nacken och axlarna speciellt. Men det är rätt skönt nu efteråt! Jag försöker köra hårt med träning och kost nu faktiskt. Har ett mål. Och forsätter jag såhär, så är jag där om en månad!
Jobbet idag var faktiskt roligt. Började med att vi spelade lite basket, king osv. Sen vid 9 tiden gick vi in och tittade på sommarlovsmorgon och myste. Har ju varit sånt kanon väder idag också! Satt inne och spelade spel en stund och sen åt vi lunch! Efter lunch va det vattenkrig! Och jag fick besök av min fina vän Saga. Hahaha as gött jobb, jag fick stå inne på andra våningen med en brandslang genom fönstret och spruta vatten på alla barnen, haha vem skulle inte göra det och få betalat? Haha toppen! När vattenkriget var över så pärlade vi lite, gjorde olika djur och sedan spelade vi fotboll. Slutade vid halv 4 och dagen gick riktigt fort. Men så är det väl när man har kul. Jag hade tur som hamnade på ett så bra arbete. Tillskillnad mot förra året, haha! Klippte träd och drog upp små granar ur marken längs en väg, roligt ;)
Nu ska jag försöka sova så jag orkar upp imon med. Dock är det lite svårt för potatisfestivalen har ju satt igång och det är någon konsert precis här utanför så det låter ju lagom mycket. Men det tystnar väl runt 12 antar jag.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0