Shame on me!

Fy vad dåligt jag uppdaterar.
Är det okej att skylla på det underbara vädret? Har iallafall legat på stranden idag med min familj och Nadjas familj, jätte mysigt faktiskt. Har badat en del med, det räknade jag inte med men det var så varmt så det var skönt att svallka sig! Färg har jag också fått, snygg bikinilinje, haha eller inte..
Nu på kvällen åkte Nadja med oss till några kompisar till familjen. Vi har faktiskt haft en riktigt mysig kväll. Spelat massa badminton, fotboll och vollyboll. Grillat grillspett och pratat och skrattat. Jätte mysig kväll!
Nu har jag tänt massa ljus i mitt rum och har lite smått ångest över min kropp. Vet att jag egentligen inte borde skriva det såhär men jag får damp, min mage är det enda jag tänker på. Kan säga såhär, när jag gick på stranden idag, så skämdes jag, på riktigt. Fyfan..
Det där är egentligen förbjudet att skriva ut, men jag gjorde det ändå!
Nu ska jag fixa ett stort glas kallt vatten med lite lime i och sätta mig och titta på en film
Godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0