Shopping och övningskörning!

Hej på er! Ursäkta kass uppdatering men internet är precis lika dålig som min blogg är just nu!
Har iallafall jobbat idag. Plockat blommor, pärlat, tittat på Alvin och gänget 2 och spelat basket mm.
När jag kom hem tog jag en promenad med vovven sen åkte jag och mamma och små shoppade. Fick med mig tre plagg hem iallafall. Jätte nöjd faktiskt!
Köpte pizza och sen åkte vi hem där jag mötte pappa och åkte ut till något ställe och övningskörde för första gången. Det gick mycket bättre än vad jag hade trott och det var riktigt roligt! Började med att bara lära mig att gasa, koppla och bromsa och köra lite lätt. Men det gick så bra så jag fick krypköra runt i området där. Fick dock panik när jag skulle svänga ut på vägen och jag kopplade fel så bilen stannade och det kom en lastbil bakom mig och en bil som korsade mig framför. Hahaha då höll jag seriöst på att börja gråta. Men det löste sig!
Nu har jag precis duschat och ska sova så jag orkar upp imon också!
Här har ni shoppingen!



Tenson 1000:-


Juicy Couture 699:-




Svea 599:-

Vad tycker ni?:D

Kommentarer
Postat av: Linnea

Dyrt, men jag gillar tishan väldigt mycket! :D

2011-06-23 @ 00:29:58
URL: http://lennajja.blogg.se/
Postat av: mathilda

Guuuulllligt!

När tycker du att vi ska gå igenom alla dina kläder? ;D <3

2011-06-23 @ 12:44:03
URL: http://thildajohansson.blogg.se/
Postat av: jasmin

var hittar man dom t-shirtarna? :)

2011-06-26 @ 23:01:09
URL: http://jasminalterklev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0