sommar

Hej på er!
Jag har haft en grymt härlig dag!
Vaknade utav att min älskade Nadja satt på min säng och sa att vi skulle till stranden. Gick upp och åt frukost och packade badgrejerna sen körde mamma mig och Nadja till Lygnared.
Vi har badat, käkat glass, spelat vollyboll osv. Träffade Kim och Dennis där och spelade lite fotboll. Sen "busade" vi lite med Gustav, Robin och Dennis. Hahah. Sen kom Malin, Olivia, Wilma och Hanna och la sig bredvid oss en stund så blev det lite snacka och vollyboll spel.
När vi åkte hem så skulle jag, Nadja, Gustav, Robin och Dennis få plats i en bil där mamma körde och Casper var med. Haha trångt men det gick! Släppte av killarna och drog hem och käkade sen träffade vi Markus och Jason. Efter en stund kom Pontus och Kristoffer också. Hahaha helt crazy var det! Träffade Saga och Lia också, hihi :D
Sen cyklade vi bort till playan och spelade vollyboll och badade i ovädret, haha åska och blixtra som fan. Men det hindrar inte oss!
Nu är jag ensam och ska snart hoppa in i duschen tror jag!
Tack alla som har gjort min dag, speciellt Nadja älskling då!
you belong with me darling ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0