Underbar kväll!

Ja, hur ska man beskriva? Kvällen har varit toppen.
Kan berätta lite kort!
När vi kom dit så minglade vi lite, alla var super fin. Tjejerna hade vackra klänningar och var fina i håret, och killarna var snygga med kostym och skjorta! När alla hade kommit gick vi in och satte oss med våra klasser vid ett långbord med bordsplaceringar. Efter lite prat var det dags för mat. Då var det buffé som serverades. Pajer, sallad, frukter, rostbiff och potatissallad, jätte god mat! Satt och åt ett bra tag och sedan skulle vi leka en lek. Då skulle vi skicka runt ett paket och när musiken stannade skulle personen som höll i paketet öppna första lagret utav pappret och göra vad som stod på en lapp, och så fortsatte det ett tag. Riktigt roligt!
Efter det, så fick vi dessert. Vitchoklad pannacotta med hallon och grädde, mums! Efter desserten drog musiken och dansen igång. Alla dansade, skrattade och hade roligt. Efter att vi hade dansat oss riktigt varma fick vi idén att bada. Så vi var några stycken som sprang ner till sjön och körde på nakenbad. Haha helt stört. Efter det var kvällen slut, min klänning trasig och mitt hår helt förstört. Men vad gör det? Jag har haft en underbar kväll!
Tack till allihopa!
Bilder kommer imon för nu ska jag sova så jag orkar upp imon med!
Hahaha inte lika fin nu som innan!
Även tack till alla fina läsare som har skrivit uppmuntrande kommentarer om att jag var fin osv, det uppskattar jag verkligen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0