åååh klant...

... hade precis gjort ett knäckebröd med skinka och keso. Och när jag kommer in på mitt rum tappar jag skinkad och all keso hamnar på golvet. Jag går oc hämtar en ny skinka. Sen tappar jag hela knäckebrödet på golvet. haha åh orkar inte!

Dagen idag har iallafall varit jätte härlig! I skolan var jag på sjukt gott humör! Efter skolan var jag på stan med Mathilda Emma och Måns. Sen gymmade jag och Nadja. Sprang en del idag och tränade sjukt mycket mage, så lär väl ha träningsvärk imon.

Nu ska jag nog lägga mig och läsa och sen sova.
Ni får lite bilder från dagen i det strålande vädret!
Godnatt! :)


Bjuder




bästis <3


tuffa, haha


nadja <3 frida



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0