Fast för evigt.

Hej tja hallå! :D
På eftermiddagen today har jag varit med bebis Nadja.
Vi var först inne en sväng i stan. Köpte ett gulligt linne, och måste bara säga det, igår köpte jag ett par skit snygga solglasögon! Längtar tills jag får använda dom.
Sedan gick vi bort till Meddo och solade i 25 minuter, skönt.
Hem till mig sen och hämta hunden och sätta på oss bättre skor, det vill säga mina elit skor som jag kallar dom, haha. Dom där skorna som gör att man får tight rumpa och lår. Läckert! Min mamma har med sånna så Nadja lånade dom så tog vi oss en långpromenad på 1 timme. Bra med motion när jag inte kan träna.
Herregud är fortfarande vrål förkyld, har varit det sen förra lördagen, och mina ögon är svullna och gör ont, fyfan.

När vi kom hem åt vi lite och sen var jag tvungen att städa min sminkskrubb. Det blev jätte fint!
Ni ska få se bilder nu :D

FÖRE



Haha skäms faktiskt.

EFTER


Lite snyggare eller? hahaha

Gick till och med att sitta där !:D


Nöjd tjej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0