Godmorgon!

Har precis kommit ur duschen och ligger och tittar på en film.
Har sovmorgon idag, skönt!
Idag är det en skön skoldag.
Idrott, svenska, musik. Bara tre lektioner. Och alla är helt okej.

När jag kommer hem från skolan idag måste jag städa. Herregud vad det ser ut. Det är faktiskt riktigt äckligt här.

Just nu skiner solen vilket är toppen. Hoppas det fortsätter så.

Funderar också på vad jag ska ha på mig idag. Kanske ska ha min collage tröja, har inte använt den på ett tag. Eller så skiter jag i att bry mig och tar ett par vanliga jeans och en hood. Nej usch det lät skit tråkigt. Jag har ganska mycket kläder så något ska jag nog hitta.

Nu ska jag gå och dricka något (sjukt törstig) så vi hörs senare idag troligen.
Ha en kanon bra fredag!


Bild från i höstas. Gladiiis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0