Godmorgon

Hoppas att ni har sovit gott!
Idag är det skola som gäller. Tråkigt men sant. Solen skiner idag också vilket gör allt lättare och roligare. Solglasögon på idag då. Funderar på att ge er en dagens outfit sen, hmm, får se.
Efter skolan ska jag kanske träffa Andreas. Beror på när han är i stan och sådär. Slutar sent idag, 15.20. Blöööh.

Och nu ska ni få väldigt onödig info. Jag har fått en finne precis ovanför läppen. Och shit god vad ömt det är. Sen när jag har sminkat mig lär det väl se ut som jag har botox i läpparna.

Nu måste jag börja göra mig iordning. Mina ögonbryn måste noppras nu också, ser ut som världens teräng.

Ha en jätte bra dag nu allihopa!


Gammal ego bild från sommaren 2009. Snyggt jag hade redigerat mina tänder vitare då, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0