Godmorgon!

Utvilad tjej här.
Skulle egentligen bloggat mer för er igår, men jag somnade vid 19.30 och vaknade nu. Så jag har sovit riktigt mycket.
Just nu sitter jag bara och tar det lugnt. Ska inte sminka mig. Det är bara jobbigt när jag är förkyld, plus att mina ögon har svullnat upp igen och gör jätte ont. Värsta böllder på ögonlocken, skit äckligt och gör fruktansvärt ont. Så jag skippar sminket idag.
Har ett möte på skolan nu på morgonen. Sen är det en hyffsat kort dag tror jag.

Hade världens jävla dröm inatt. Fan att den inte var sann.
Får seriöst rå damp när man drömmer något man bara älskar och sen vaknar man upp i verkligheten och märker att det bara var en dröm och att allt är som vanligt. Så inte okej!

Ska försöka äta lite nu fast min mage gör ont. Haha mår dåligt överallt känns det som.

Ha en bra dag!

Såhär såg jag ut igår, visar er idag eftersom jag somnade igår ;)


Hahaha jag gillar att man ser Sagas arm i kanten, synd att jag inte tog kortet någon sekund senare för då hade man sett hur hon dansade fram, för det va de hon gjorde, haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0