Godnatt...

Nu orkar jag fan inte med detta mer.
Har så jävla ont i mina ögon. Det kliar, värker, dunkar och är svullet. Förut började det blöda. Fyfan. Jag var ju hos läkarn idag men dom visste inte vad det var. Vi får nog ringa tillbaka imon eftersom det blöder ur ögonen :s Mysigt va?:D Jag menar vem vill inte se sig själv i spegeln och det rinner blod ur ögonen? Värsta as ballt ju...

Nu ska jag titta på en film. Kan inte bestämma mig om jag ska ligga i min säng och titta på laptopen eller om jag ska lägga mig på min soffa (som dock inte är lika skön) och se filmen på min älsklings tv. Får nog bli sängen så jag somnar lättare.

Sen har jag ju tre filmer att välja mellan som vi har hyrt.

I rymden finns inga känslor
The social network
(filmen om facebook)
The reef

Den första har jag redan sett ett par gånger så den orkar jag inte. The reef är en skräck/thriller om hajar, antar att det är massa blod och shit, och den har fått riktigt bra recentioner så jag tror att jag ska se på den. Kan säga imon vad jag tycker. Om jag har sett hela filmen vill säga. Jag är 98% säker på att jag kommer somna innan filmen är slut. Om jag är vaken exakt hela filmen ska jag lägga ut en bild på min rumpa i bloggen, haha det är en utmaning.

Godnatt och sov gott!
Och hoppas jag somnar nu så jag slipper lägga ut den där bilden.
Mamma dödar mig nog det. Puss mamma vet att du läser.
Haha typ som på tv när små barn vinkar till sin mamma.
Jaja nu ska jag sluta skriva.

GODNATT! :)


Hej söt tjej med blåa ögon och rosa naglar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0