Goodmorning sunshines!

VARFÖR HAR DET SNÖAT INATT? Vad va det nödvändigt för? Vaaa? Nej ingenting. Det var ju vår nu. All snö här i stan var bort och det var jätte härligt väder. Nu ser det ut som fkn januari igen. Åh blööööh!

Skola idag iallafall. Men fredagar brukar gå rätt fort. Har sovmorgon och slutar klockan 14.00 så det är lugnt.
Har inga planer för idag. Vill typ bara vara hemma och ta det lugnt. Funderar på att rensa ur garderoben sen och ha en bloppis och sälja allt här som jag inte använder. Skulle det vara något? Fast vi får se hur det blir med det. Jag har väldigt svårt att göra mig av med saker, hehe.

Men nu måste jag göra mig iordning så jag inte kommer försent.
Ha en bra dag!
Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0