Gooooosig tjej!

Hej allihopa!
Kvällen blev lite ändrar.
Jag och Nadja träffade Andreas och Elias. Vi satt hemma och tittade på film, pratade och hade det mysigt bara. Skön kväll helt enkelt. Vid tolv drog dom hem och nu är jag själv. Ska kanske ut och träffa Johan men mamma får väl rå ryck om hon märker att jag inte är hemma och eftersom jag har lovat att sköta mig nu så får jag vara duktig tjej och stanna inne. Lägger mig nog och sover iallafall.

Imon ska jag titta när min bästa vän spelar match! Det har jag lovat henne. Sen ska jag med hem till henne och äta middag. Mysigt ska det bli!

Men nu ska jag nog lägga mig och titta på en mysig film och smsa med en gosig kille, hihi (a)

Btw, fick min födelsedags present av Emma och Mathilda idag. Två skit läckra navelsmycken! Jävlar vad glad jag blev. Tusen tack älsklingar! Visar er dom imon! Loooooooove!

Godnatt!


Me today

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0