gym match handboll

Hejhej!
Ligger i soffan och tittar på en film. Har nyss duschat och ätit lite.
Förut drog jag och Nadja till gymmet. Vi körde mycket mage och armar idag. Sedan gick vi bort och tittade på a-lags matchen. Riktigt bra match! Dom vann med typ 26-17 eller något, i think. Efter det blev planen våran. Innan tränarna kom satte vi på hös musik och lekte lite, haha. Fan vilken kick jag får när jag hör Don´t stop belivin, på jätte hög volym, varenda gång. Helt otroligt.

Nu är det snart natti natti för min del.
Jag är sugen på att skriva en lång, fin och djup text, gärna en hemsk. Men jag har noll inspiration. Det var lättare förut när jag inte mådde speciellt bra. Men nu när jag känner mig pepp igen är det svårare, men hellre det.

Imon är det skola, sen funderar jag på att dra till gymmet. På kvällen vill jag nog bara vara hemma. Utan kompisar. Bara få ligga och chilla framför tvn, det var länge sen jag gjorde en fredag kväll, riktigt länge sen. Men det är vad jag vill nu, jag lär väl ändra mig.

Nu ska jag lägga mig.
Sov gott allihopa, ta hand om er.
Kramisar!

julia, jag saknar dig...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0