Härlig dag!

Hej på er!
Idag är det vår ute :o det är ju rätt "varmt".
Skolan idag har varit riktigt chill. Har fått mycket gjort på lektionerna. Har fått VG+ på ett nationellt prov. Har suttit ute och solat och lyssnat på musik med mina bästa vänner. Jag har spelat basket med Saga och massa goa killar. Har varit en allmänt bra dag idag!

Efter skolan gick jag och mamma in till stan. Köpte en randig tröja på MQ och två små presenter till Nadja. En sten där det står "min bästa vän <3" och en stor jätte fin rosa ros. Blev på gullhumör och ville visa uppskattning :)
Vi var och fikade på Sallys och jag åt en jätte god cupcake! Söt var den också, hihi.

Skulle egentligen tränat men jag somnade och nu är jag helt förstörd typ så jag hoppar det idag. Vet jag är typ sjukt lat.

Menmen, nu får ni lite bilder ifrån dagen. Enjoy!:)




haha bjuder


Sjukt god!

Kommentarer
Postat av: saga

love you! härliga bilder! längtar till VÅRAN sommmar <3 ;)

2011-03-23 @ 21:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0