Moooorning!

Hej allihopa!
Dagen igår va riktigt härlig. Anton och Mathias sov ju över. Så på morgonen gick jag och Nadja och dom till donken och åt frukost och satte oss i solen och tog en glass. När dom åkte hem så gick jag och Nadja hem och städade lite och sen gick vi in till storken för jag skulle sitta i ahk shopen. Så där satt vi med Helena, Malin, Saga, Alva och Ida. Haha vi hade roligt. Fick ballonger utav några där och andades in helium så vi pratade jätte roligt :D
Sedan gick vi hem och fixade oss och blåste massa ballonger till mammas 40 års fest. Vid 6 kom alla gäster och då åt vi massa god mat. Saga kom också. Sen när det var dags för tårta smsade jag Gustav och 5 minuter senare stod han, Andreas, André och Mikael nere på min gård, haha så dom kom upp och fick tårta. Sen gick vi in på mitt rum och satte på musik och dansa. Senare kom Johan, Niklas och Dennis också. Dansade ännu mer och hade roligt. Shit vad jag skrattade. Sen kom Fabian, Berat och Meriton. Kvällen flöt på som den skulle och vi avrundade väl helt vid 3 tiden. Grymt skön kväll :D Tack allihopa :)

Idag vaknade jag bredvid min bästa vän. Blev så gosig så jag låg och kramade på henne en stund (a)
Nu har hon precis åkt och jag sitter och äter geléhallon och taggar för match mot Hisingen sedan.
Ska upp ur sängen nu och fixa iordning mig lite.
Ha en bra dag!


Älskar dig bästa vän!


Friiidis


Again, haha.


Jag och min fina mamma :)


Nadja och jag :D


Haha snygg bild. Här ser man mina bruna linser bra ;)


Lite boys ;)


Min kusin Fredrik, jag och Saga :)


hahah...



Suddig. Andreas, jag, Gustav och Nadja


Hahaha


Jag och älskling <3


Folk. Hahah vafan gör jag i höger kanten, värsta konstiga hållningen.




Hahah såhär avslutades kvällen. Att jag sprang runt i gummistövlar.

Nu blev jag sjukt jävla trött. Ögonen stängs. Måste gå upp nu och piggna till så jag är taggad på matchen sen.
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: jenny

Jag vet vad du gjorde med min pojkvän denna kvällen och fyfan för att du har gjort det. Jag vet exakt allt ni gjorde och jag hatar dig nu. Ska fan slå sönder dig. Var berädd på det.

2011-04-11 @ 14:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0