okej då

Inlägget jag skrev häromdagen om hur "jag" reagerar när jag ser "den där" killen har det blivit ett jävla tjaffs om. Brukar annars inte vilja försvara mig på något sätt när det gäller mina texter, men jag får väl uttala mig om detta då. Jag älskar att skriva texter, långa och djupa. Texten hade ingenting med verkligheten att göra. Jag gillar att bara skriva och hitta på sånna texter. Det var samma en annan gång skrev jag om en kille som gillade "mig" och "jag" avskydde honom. Det var heller inte något som lever på riktigt. Jag har en livlig fantasi och gillar att få skriva av mig den. Sen är det självklart att vissa av texterna jag skriver är riktiga, och då är det klart att det är svårt för er att veta hur ni ska tolka dom. Men det är faktiskt helt upp till er. Detta är min blogg, och jag gillar att skriva, och det tänker jag fortsätta med. Alltså kommer många fler sånna här texter dyka upp titt som tätt.

Så nu vet ni det. Texten var inte riktad mot någon eller något.
Bara påhittad alltså.

Och jag ber om ursäkt om någon tog illa vid sig, haha men eftersom jag inte syftade på något är det ju konstigt om folk tar åt sig, eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0