Provar bikini!

Hej på er!
Jag sitter i mitt fönster och njuter utav solen som dock börjar gå ner, dricker cola och lyssnar på sommar musik!
Har prövat lite bikinis eftersom vi ska bada med klassen imon och nu har jag bestämmt mig! Blir min nya vita :)
Idag var jag i skolan från 10 till halv 2. Sen gick jag hem och la mig och sov. Har haft en otrolig huvudvärk och illamående idag. Men det börjar lätta nu när jag sitter och tar luft.

Jag vet inte vad det är. Men jag känner mig sjukt stark. Helt oslagbar bara. Känns som ingen kan bryta ner mig. Jag har lärt mig att värdera saker. Lärt mig att inte bry mig om människor som bara ger mig skit. Grym är jag! :D

finns dock en tjej som jag saknar sjukt mycket. en tjej som var min absolut bästa vän. och allvarligt talat, jag vet inte vad som har hänt. men jag älskar dig fortfarande utav hela mitt hjärta. but syster.



right now :D

Kommentarer
Postat av: saga

har också en bästa vän som jag saknar sjukt mycket, synd att det skulle bli så här, så oslagbara vi va!

2011-03-30 @ 19:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0