SEXTON

Hej allihopa!
Har haft en grym födelsedag!
Tack för alla gratulationer!

Idag blev jag väckt med frukost, sång och presenter på sängen.
Fick en svart skit läcker gitarr, Rihannas skiva och ett par vita converse.
Igår fick jag pengar, smycken, bok, smink och sånt där.
Saga kom till mig på morgonen så fixade vi oss tillsammans.
Sedan gick vi till skolan.
Sov nästan hela första lektionen, riktigt dåligt av mig. Men jag kunde verkligen inte hålla ögonen öppna. Var tvungen att gå runt för att hålla mig vaken. Så jag fick gå runt i salen och läsa i en bok, haha sär.
Sedan hade vi matte, och det gick väl bra, bättre än so:n, hahah.
Lunch sen och jag fick lite fin sång osv. Sen kommer mina goingar och har fixat maräng tårta med glass och sånt där. Så vi satt och käkade det. Hur gott som helst! Fick även två små presenter utav Naddie, hon har så fint delat upp det på olika tider utav dagen. Men då fick jag en läppenna och en ögonbrynspenna. Bruden visste vad jag behövde! Gick in till stan sen och fixade en skit läcker magtröja med spetts över hela ryggen. Gosch, I´m in love!

Sedan hade jag engelska vilket gick bra.
Efter det tyckte Nadja Saga och Linnea att det var dags för ännu en fika, haha så då hade dom fixat massa kladdkaka. Slutade sedan och gick till Meddo och solade. Sen mötte jag tjejerna och vi gick och bowlade. Saga var grym och hon vann, jag kom tvåa, Nadja trea och Linnea fyra.
När vi var klara på bowlingen gick vi till donken för Saga ville äta. Där träffade vi Alina, Ludde och Annelie så vi busade lite med dom. Efter det gick jag och Nadja hem till mig och åt tacos och sen tårta. Fick mer presenter av henne då. Nagellack, nagelbandskräm och smink! Sånt som alltid är bra att ha! Har även fått tre par trosor av henne och utav Saga har jag fått en scarf, ett halsband (som jag älskar!), ett läppstift och jätte fina örhängen! Tack tjejer för jätte fina presenter!

Sedan var det a-lags match. AHK- Sävehof. Hann bara se första halvlek för sen skulle vi till träningen.

Men nu tänkte jag ladda upp lite bilder ifrån bowlingen. Hoppas ni gillar det.
Tack till alla som har uppvaktat mig på min 16-års dag!
Kramar till er alla!


Bowling brud


Nadja!


Linnea!


Saga!


Här ser ni linnet också.


Kommentarer
Postat av: Torsteiningebjorg

Lots of great info, keep up the good work!

2011-08-01 @ 14:03:15
URL: http://torsteiningebjorg.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0