Slapp dag.

Hej på er!
Dagen har varit sjukt chill.
Kort skoldag. På svenskan satt jag med min data och lyssnade på musik och skrev mina texter. Åh vad jag älskar att skriva. Hoppas ni som fick läsa gillade de :)
Efter skolan gick jag och Sagis en sväng på stan. Sen gick vi och köpte pizza och blev tjocka.
Haha vi kirrade ju lite ragg på Milano, jappjapp. Om ni läser detta, skriv till mig! HAHAH.

Skulle ju egentligen gått på resturang med mamma idag men jag var så jävla mätt så vi struntade i det. Åkte till Maxi (hahaha mysig mamma och dotter grej) och köpte lite små skit. Två mascaror, ansiktsmasker, silvershampoo och en bok. Tror inte det var något mer :o

När vi kom hem la vi ansiktsmasker och har haft mysigt bara.

Imon är det borta match mot Kärra. Sjukt taggad!
Sen blir det fira fira fira fridas födelsedag, wiho!
Planerna är dock inte klara så skriver om dagen imon istället!

Ska fortsätta gosa med mami nu.
Hajhaj!

En söt bild på mig och tildut från skolan idag. Grym vän, love her!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0