Söndagar = tråkiga!

Hej alla fina bloggläsare!
Nadja sov hos mig inatt, gosigt. Vet inte vad det är för fel på oss men när vi ligger tillsammans i min säng så blir vi helt freakade, och om vi sover i bäddsoffan är vi hyffsat normala. Måste vara något fel på min säng?
Vi hade en mysig kväll igår bortsett från att båda två blev galet förbannade på en person tillslut. Åh.

Nu på morgonen har vi varit och solade. Blev 30 minuter idag. Så nu känner jag mig brun och fräsh, och jävligt fräknig. Haha jag får alltid massa fräknar i ansiktet. Jag har väldigt bra piggment så det är inte det att jag är känslig mot strålningen eller något.

Men att hålla sig brun tycker jag är viktigt. Något som är riktigt jävla fult är när man har riktigt mörk brunt hår (näst intill svart) och är likblek och dessutom sminkar på sig med typ vit foundation. Usch man ba "here comes döden" eller något, blöööh. Hahaha en del vet nog "vem" jag syftar på. uuuh. Nä men hallå, man får väl ha lite respekt för samhället? Små barn kanske tror att det är djävulen eller något, kan ju blir rädda osv. Nope inte okej. Men det är ju såklart min åsikt. Finns säkert några stackars människor som tycker det är skit snyggt. pfft.

haha aja nu ska jag sluta dryga mig.
Ska snart träffa Nadja igen och kanske träffa lite kompisar, vi får se.

Ha en bra dag! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

ska du säga som smetar på dig oboy

2011-03-20 @ 17:56:59
Postat av: n

hellre blek än att se ut som dig

2011-03-21 @ 13:30:46
Postat av: Nadja

HAHA så patetisk kommentar!

Vem vill se ut som ett lik?!

kan du inget eller ahah chit.. :)

Gulligt att du ville kommentera hennes blogg iaf :D

2011-03-23 @ 18:05:19
URL: http://jigfelt.devote.se
Postat av: Emma Isosalo

sööt :)

2011-03-24 @ 13:37:17
URL: http://onlyemmaij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0