Svar på frågestund!

Är det therese som alla "hat" inlägg handlar om?
Du får gärna utveckla det där med hat inlägg. Om du tycker det jag skriver nu är hat så ska du se när det är hat på min nivå ;)

saknar du william något?
önskar du att de va ni igen?
va säger du nu när han är tillsammans med therese?
nej
nej
vad jag säger? jag säger inte så mycket. jag bryr mig inte. jag gjorde de, men inte längre, har fattat att jag kan stå rakare i ryggen än att ta en kompis ex.

satsar du på handbollen eller ser du det bara som en hobby nu?
Jag ser det mer som en hobby. Jag tränar för att hålla mig iform och tycker det är roligt.

hur mycket shoppar du för i månaden ungefär?
allt för mycket

tycker du handboll är roligt?
till och från

hur ofta gymmar du?
när inget går emot mig och jag mår bra en hel vecka blir det väl 3-4 gånger :)

hur många har du varit seriöst tsm med?
seriöst förhållande har jag bara haft med två

Tänkt på att du är lite väl mycket fjortis?
faktiskt inte, tack för upplysningen! :)

tycker du verkligen att du är snygg?
har jag någonsin påstått det?

När blev du av med oskulden om du nu har blivit av med den.
i juni tror jag de va (:

Din favorit"del" med ditt utseende respektive det du gillar minst?
jag gillar mitt leende. och det jag gillar minst är min ansiktsform. hade gärna haft smalare ansikte.

Har du någon fobi?
nej inte riktig fobi. är lite små rädd för en del saker men ingen riktig fobi :)
 
Kan inte du visa i ett inlägg hur du syr fast och sätter i ditt löshår för har precis köpt och vet inte hur jag skall göra :( och ditt ser så äkta och fint ut!
tack så mycket! jo jag ska försöka ta mig tid och göra de :D

gillar du någon nu ? :)
hihi typ :)

vad är det äckligaste du har gjort?
gråtit över någon som inte har varit värd de

har du kommit över william än?
ja!

vad har du emot therese arvidsson?
har jag sagt att jag har något emot henne?

vad har du för bh storlek?
70b

Vad har du för BH-storlek ? xD
samma som innan ;)

Vad tycker du om killarna i 9c, felixs och dom?
ibland tycker jag dom är schyssta, ibland lite dryga. men de är la inget fel på dom. fräsha killar liksom. tur att det finns några snygga killar på den tråkskolan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0