Svar på frågestunden!

Har dock inte tagit med alla kommentarer för att vissa var inga frågor och bara sjukt onödiga. Har även fått med några omogna frågor här, men ni kanske kan få något intressant svar på det ;)


stalkar du folk?
Tror du inte jag har något bättre för mig än att stalka andra människor? Nej jag stalkar inte, har bättre saker för mig.

vad tycker du exakt om therese arvidsson?
Ingenting jag vill kommentera offentligt. Alla är olika.

haha mogna kommentarer.. men har du färgat håret brunt ? :O :)
Nej jag har inte färgat mitt hår brunt, det var ett internet skämt ;)

Är din hand större än ditt ansikte?
Nej.

Lättmjölk, Mellanmjölk eller Mjölk? Motivera ditt svar!
Inget, mjölk är något av det äckligaste jag vet.

Pannkakor eller plättar?
Smakar la likadant eller?

Varför svarar du inte på Kevin Hermanssons sms?
Vem är Kevin Hermansson?

Hur kan du umgås med Nadja?
Fjortis!
Nadja är min bästa vän, lär känna folk innan ni dömmer ;)

Vad tycker du om tjejer som håller på med killar som har tjej och killen då sagt detta men hon forsätter ändå? Syftar på folk i din närhet.
Folk i min närhet? Det kan du gärna få utveckla. Men till frågan, det är väl upp till tjejen, är hon respektlös så bryr hon sig inte. Har hon vett innanför pannbenet låter hon bli killen.

Kan du slåss?
Testa mig?

På din banner, var det inte väldigt kallt? Det ser ut som det är snö runt omkring!
Sjukt kallt! Blåste jätte mycket också. Huden blev helt knottrig och jag frös äckligt mycket. Sen fick jag en rejäl förkyldning som höll i sig i över två veckor, ovärt.

varför skrev du till mig klockan 3 på natten å ville träffas?
Du kan gärna säga vem du är isåfall för jag har inget minne av detta ;)

hur tycker du att en kille ska vara? :)
Han ska vara snäll, omtänksam och trogen. Han ska visa respekt och acceptera mig som den jag är. Han får gärna vara rolig och få mig att skratta. Man ska kunna göra allt tillsammans och ha roligt. Han ska kunna ta hand om mig och visa att jag är nummer 1. Ett plus om han har ett intresse, utövar någon sport osv. Sen självklart snygg. Vet att det är insidan som räknas men jag skulle aldrig kunna vara tillsammans med en kille vars utseende rå äcklar mig.

Är du kär i någon!! Hur många har du haft sex??... ( med vem i så fall)
Du lova svara på alla frågor!
Nej jag är inte kär i någon ;)
Okej då ljög jag, för det tänker jag inte svara på, det är privat.

varför har du så mycket smink när du är sååååååå söt utan!<3 Brukar läsa din blogg men jag tycket det är lite synd att du ser så knäpp ut på vissa bilder..^^
Haha vet inte om jag ska ta detta bra eller dåligt? Men att vara söt utan smink är la bra, så tack. Sen att jag ser knäpp ut, hoppas det kan roa dig ;) Jag gillar att sminka mig och fixa iordning mig. Jag känner mig fräshare med smink också.

Om jag sa att du var snyggast i staden, skulle du bli glad då? / Anonym snubbe
Skön fråga, ja det skulle jag väl bli ;)

Hur ska du fira din b-day ?
På lördag ska jag ha en mini tjej middag med mina tre bästa brudar. Sen ska vi ut och festa.
På söndag ska jag ha kalas för släkten.
På måndag (min födelsedag) så ska jag fira i skolan (Y) Haha nej men blir väl väckt med presenter och så på morgonen. Efter skolan ska jag tydligen få en överraskning utav Saga Nadja och Linnea, spännande. Och sedan blir det väl träning. Så jag firar mig födelsedag som mest i helgen! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vett innanför pannbenet? ;) det e Nadja som e "folk i din närhet"

2011-03-09 @ 18:17:31
Postat av: N adja

Ursäkta mig? haha men vaadå jag? :)

2011-03-09 @ 19:13:59
URL: http://jigfelt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0