That should be me

Hej !
Idag har jag varit i skolan. Fick gosa med mys Mathilda, saknat henne! :)
Skolan var rätt chill, hade elevens val typ. Jobbade med SO.
Efter skolan träffade jag Linnea Johansson (förvånade? haha) och vi gick och gymmade. Riktigt bra träning oc jag tyckte hon var duktig! :) Roligt hade vi och det var kul att få träffa henne igen :)

Skulle egentligen solat idag men jag orkar verkligen inte, lat tjej hej.

Frågestunden är avslutad så ni kan ställa era frågor i vanliga inlägg om ni undrar något :)
Såg en fråga om vart jag köper mitt rosa läppstift. Hihi that´s my secret babes.

Och sen du som är anonym och snackar massa shit om Nadja. Haha vågar du inte stå för vem du är? Nadja håller inte på med någon kille som har brud. Det kan jag som hennes bästa vän garantera ;)

Ni får en söt gammal bild på mig och Linnea bruden :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Går i skolan me er

2011-03-09 @ 20:07:58
Postat av: Linnea

Haha söt bild! xd

Hade jätte trevligt så tack, och som sagt det var kul att träffas igen. :D<3

2011-03-09 @ 21:35:39
URL: http://linnea-lj.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0